Eesti
Filtreeri
Pensioniiga täna ja tulevikus
Tõrked ID-kaardi ja Mobiil ID kasutamisel
III sambaga on liitunud ligikaudu 155 tuhat inimest

2020

Veebileht uueneb!
Teisega sambaga liitus vabatahtlikult 2124 inimest
Täiturid jahivad vabanevat pensioniraha
Teine sammas on lastud vabaks, mis muutub pensionile mineja jaoks?

Aavik: LHV reklaam paneb inimesi pensionist mõtlema

09.09.10 Äripäev

LHV pensionifondide reklaamid ei vähenda kogu pensionisüsteemi usaldusväärsust, vaid just vastupidi, paneb inimesi sel teemal järele mõtlema, märkis Eesti reklaamiagentuuride liidu president Heily Aavik.

“LHV pensionifondide klippide puhul on tegemist traditsioonilise viral lahenduse ehk viirusturundusega, kus lihtsate vahendite ja julge lähenemisega oma toodet internetis reklaamitakse. Eks asja mõte  ju selles ongi, et vürtsika sisuga klipid võimalikult palju kõneainet pakuks,” märkis Aavik.

“Minu seisukohalt on teiste fondivalitsejate pahameel põhjendamatu, kedagi ju ei laimata. Klippides on käsitletud olukorda reaalsest elust ja nii mõnelegi kodanikule on situatsioon tuttav,” nentis ta.

“Samuti ei vähenda nende klippide olemasolu kogu pensionisüsteemi usaldusväärsust, vaid just vastupidi, paneb inimesi sel teemal järele mõtlema,” sõnas Aavik.

“Iga ettevõte on orienteeritud oma toodete müügi suurendamisele ning iga tarbijat huvitab tema kasu. Seetõttu läbi hea reklaami tuuaksegi välja oma toote eelised. Seetõttu arvan, et antud klippide panga kodulehelt maha võtmine ei ole põhjendatud,” tõdes reklaamiagentuuride liidu president.

Katre Pilvinski