Eesti
Filtreeri
Swedbank vahetas välja pensionifondide juhi
Kõige mehelikum ja naiselikum II samba fond selgunud
Eestlane on valmis pensioniga riskima
Kogumispensioniga on liitunud 606 349 inimest, fondide kogumaht 16 248 miljonit krooni
76 371 inimest otsustas vahetada pensionifondi
Klient eelistab äkilisemat II samba fondi
Pensionifonde vahetati enam kui varem

Aavik: LHV reklaam paneb inimesi pensionist mõtlema

09.09.10 Äripäev

LHV pensionifondide reklaamid ei vähenda kogu pensionisüsteemi usaldusväärsust, vaid just vastupidi, paneb inimesi sel teemal järele mõtlema, märkis Eesti reklaamiagentuuride liidu president Heily Aavik.

“LHV pensionifondide klippide puhul on tegemist traditsioonilise viral lahenduse ehk viirusturundusega, kus lihtsate vahendite ja julge lähenemisega oma toodet internetis reklaamitakse. Eks asja mõte  ju selles ongi, et vürtsika sisuga klipid võimalikult palju kõneainet pakuks,” märkis Aavik.

“Minu seisukohalt on teiste fondivalitsejate pahameel põhjendamatu, kedagi ju ei laimata. Klippides on käsitletud olukorda reaalsest elust ja nii mõnelegi kodanikule on situatsioon tuttav,” nentis ta.

“Samuti ei vähenda nende klippide olemasolu kogu pensionisüsteemi usaldusväärsust, vaid just vastupidi, paneb inimesi sel teemal järele mõtlema,” sõnas Aavik.

“Iga ettevõte on orienteeritud oma toodete müügi suurendamisele ning iga tarbijat huvitab tema kasu. Seetõttu läbi hea reklaami tuuaksegi välja oma toote eelised. Seetõttu arvan, et antud klippide panga kodulehelt maha võtmine ei ole põhjendatud,” tõdes reklaamiagentuuride liidu president.

Katre Pilvinski