Eesti
Filtreeri
Kristina Traks: lastele rahakogumine – kuidas ja milleks?
Teise samba fondid on kasvatanud vara viiendiku võrra
Fondivahetusel võidutses LHV
Nordea võttis üle ERGO pensionifondide valitsemise
Pensionifondide maht kasvas rekordkiirusel
Eesti on pensioni jätkusuutlikkuse indeksi pingereas 11. kohal
SEB: veerand värsketest pensionäridest jätkasid tööl käimist

Aavik: LHV reklaam paneb inimesi pensionist mõtlema

09.09.10 Äripäev

LHV pensionifondide reklaamid ei vähenda kogu pensionisüsteemi usaldusväärsust, vaid just vastupidi, paneb inimesi sel teemal järele mõtlema, märkis Eesti reklaamiagentuuride liidu president Heily Aavik.

“LHV pensionifondide klippide puhul on tegemist traditsioonilise viral lahenduse ehk viirusturundusega, kus lihtsate vahendite ja julge lähenemisega oma toodet internetis reklaamitakse. Eks asja mõte  ju selles ongi, et vürtsika sisuga klipid võimalikult palju kõneainet pakuks,” märkis Aavik.

“Minu seisukohalt on teiste fondivalitsejate pahameel põhjendamatu, kedagi ju ei laimata. Klippides on käsitletud olukorda reaalsest elust ja nii mõnelegi kodanikule on situatsioon tuttav,” nentis ta.

“Samuti ei vähenda nende klippide olemasolu kogu pensionisüsteemi usaldusväärsust, vaid just vastupidi, paneb inimesi sel teemal järele mõtlema,” sõnas Aavik.

“Iga ettevõte on orienteeritud oma toodete müügi suurendamisele ning iga tarbijat huvitab tema kasu. Seetõttu läbi hea reklaami tuuaksegi välja oma toote eelised. Seetõttu arvan, et antud klippide panga kodulehelt maha võtmine ei ole põhjendatud,” tõdes reklaamiagentuuride liidu president.

Katre Pilvinski